Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karaktärsfel.

Produkter
(logga in för att koppla)

raskolnikov

Aktiv medlem
Jag tänkte höra om någon av ni duktiga bildälskare skulle kunna ägna mina bilder några minuter i syfte att bedömma om jag gör något karaktärsfel.

Med tack på förhand // Johan
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Vad är ett karaktärs fel?

Att du röcker/dricker förmycket och jagar fruntimmer som är för unga/gammla för dig?


=P

Chris
 

raskolnikov

Aktiv medlem
Om det vore så väl...

Karaktärsfel per min definition, återkommande fel, typmisstag som man kan se ett mönster av bland mina bilder. Eller är min svenska kommunikationsförmåga urusel?
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Aha! Jag visste väll att där var nått fel på dig!

Bara skämtar...


Tja, från vad jag har sett har du en del riktigt bra bilder och några som är bra men inte så där jätte intressanta i mina ögon.

Du får väll göra som jag gör, pressa dig själv till att tänka på vad du kan göra för att få varje bild till att bli bätte. Analysera skiten ur dina egna grejor och var så hård som möjligt. Till sist så lär man sig alltid nått =)

Det gjorde Freud iallafall och han analyserade skiten ur sig varje kväll i 2 timmar. han gick till historien som en av värden mest inflytelserika hjärnaskrynklare och kokainmissbrukare =)



C.
 
ANNONS