Annons

Bästa bilden någonsin av dig!

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Min filosofi är att inte fastna i vad andra har gjort, utan i vad jag kan göra.

Känn inte alla bilder som du ser omkring dig som nertryckande, känn dom som möjligheter och milstolpar.

Du skall förbi dom! Var är du idag?
 

Jimpawa

Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Alla gör ju kanonbilder! Varför skall vi snacka om fotografer som gett ut böcker när vi har er?
Det är visserligen sant, fast jag har svårt att välja en enda bild jag tycker bättre om egentligen, varesig det är min egen eller någon annan, Min bild valde jag av den anledningen att jag känner mig stolt över den, även om jag gör det med andra bilder med, men den är speciell.
 

kreatören

Aktiv medlem
Det här är ju nästan en omöjlig uppgift...
Hur ska man välja? Jag tar väljer en på det känslomässiga planet.
Min bild är från 60-talet och när jag digitalt gjorde den i färg tidigare i år förflyttades jag tillbaka 40 år tiden några dagar. Naturligtvis började man då tänka på de kamrater man då hade, både manliga och kvinnliga och funderade på vad det blivit av dom.
Magnus, Gunilla, Ragnar, Eva, Leif, Fredrik, Bengt, Lars, Ingvar, Harald och naturligtvis Aila J...
Och här är bilden: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/407499.htm
 

Arleklint

Aktiv medlem
Jimpawa skrev:
Det är visserligen sant, fast jag har svårt att välja en enda bild jag tycker bättre om egentligen, varesig det är min egen eller någon annan, Min bild valde jag av den anledningen att jag känner mig stolt över den, även om jag gör det med andra bilder med, men den är speciell.
Det är väl kanon att en bild är speciell!
 

Arleklint

Aktiv medlem
Nu har vissa problem att välja en egen bästa bil. Hur skall man då i granntråden kunna välja bästa bilden någonsin av vem som helst?

Jag tycker ni är pärlor!
 

Chet

Avslutat medlemskap
Arleklint skrev:
Nu har vissa problem att välja en egen bästa bil. Hur skall man då i granntråden kunna välja bästa bilden någonsin av vem som helst?

Jag tycker ni är pärlor!
Ja Janne jag håller med du!

En bild är ju så full av intryck och ofta minnen. Och vare sig vi vill eller ej, så ändras nog våra minnesbilder med tiden, dessutom fylls vår värld med nya intryck.

Så jag tror många favoriter har ett bäst före datum, men så klart är det alltid några som lyckats fånga det... Som biter sig fast i själen på någon.
 

Arleklint

Aktiv medlem
Chet skrev:
Ja Janne jag håller med du!

En bild är ju så full av intryck och ofta minnen. Och vare sig vi vill eller ej, så ändras nog våra minnesbilder med tiden, dessutom fylls vår värld med nya intryck.

Så jag tror många favoriter har ett bäst före datum, men så klart är det alltid några som lyckats fånga det... Som biter sig fast i själen på någon.
Där satt den!

Och inte styrs det av histogram heller ;) hehe
 
ANNONS