Annons

Afrikaresa

Produkter
(logga in för att koppla)

Magnus Nyman

Aktiv medlem
Jag funderar på att åka till afrika i början av nästa år. Undrar om det finns någon som kan vara intresserad att resa med.
Min plan är fem nationalparker på femton dagar.
MVH
Magnus
 

Thomas.Bjork

Aktiv medlem
Jag kan tyvärr inte följa med, men...
var själv i Zambia i somras, i South Luangwa nationlapark. Jag kan verkligen rekommendera den parken. Enormt fågelliv och djurliv där.
Trevlig resa!
/Thomas
 

Magnus Nyman

Aktiv medlem
Hej!
Har fått ett reseförslag med en jeep och guide.
15 dagar, fem nationalparker i Tanzania.
Priset är begärt för två fotografer. 35 000,- plus flyg/person
Två personer i en bil så man slipper trängas med turister som vill tillbaka till hotellet.
MVH
Magnus
 

Corylus

Medlem
Efter en snabb koll verkar det som om flyget kostar mellan 13.000kr-18.000kr beroende på bolag. Det blir tyvärr för dyrt för min del.

Det är en drömresa som jag hoppas få göra men jag måste spara och planera en sådan resa lite längre. Jag har även blivit inspirerad av en artikel i Foto där några fotografer hyrde en husbil och körde runt i USA.

Trevlig resa, jag hoppas vi får se en del av resultatet här på fotosidan.
 

Kurtson

Ny medlem
Om jag vore myndig skulle jag ha följt med...min stora dröm är att åka till Afrika och fotografera...tyvärr är jag bara 14...:(
 

Qpox

Medlem
resa

Oj, det vore intressant! Själv har jag börjat planera en resa med Trasibiriska Järnvägen.
Men som sagt, hoppas verkligen att vi får se resultet här =)
3vlig resa
/micke
 

jona

Medlem
transibiriska

var försiktig, ær sjælv på resande fot nu(island) træffat en del mænniskor och fått höra en del historier, bla om just transibiriska jærnvægen.
det var en kille som vaknade mitt i natten med en kniv på strupen.

hoppas du inte tænkt resa sjælv.

sjælv vill jag vældigt gærna åka længs transibiriska och ta en rundtur i nepal och kina.
 
ANNONS