Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag ska ställa ut bilder i Lund

Produkter
(logga in för att koppla)

Danyael_X

Aktiv medlem
Hepp!


Jag kommer att ställa ut bilder i Lund på medborgarskolans Foaje vid grandhotell mittemot busshållplatsen. Leta efter den stora blåa flaggan som hänger på det vita huset innan John Bull.

Det är dels experimentell svartvit foto från ett pågående projekt och en färg serie som är lite speciell.

Tanken är att den ska öppna den 12:e och hålla på i tre veckor.

Kolla in grejorna om ni råkar gå för bi...

C.
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Är inte konventionellt foto överhuvudtaget...

Skriv vad dy tycker i min gästbok sen på
danyaelx.pbwiki.com

Kul att någon kommer att kolla in grejorna...

C.
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Jupp!


95% är uppe och den resterande 5% kommer upp imorgon.

Jag var tvungen att vänta på att ett tryckeri i Växjö skulle skicka en våpa på 180x135cm och den kom i fredags eftermiddag.

Ska dit och hänga upp den imorgon (måndag) och jag är nog där på eftermiddagen och hänger den.

Medborgarskolan har öppet till 1800 tror jag men jag är inte säker. Hur som helst ser man det mesta från de stora skyltfönstren om man skulle råka missa öppet tiden.

Det är experimentiell fotografi i färg och svartvitt. Färgfotot är ett avslutat projekt (eXpecTationZ) och S/V är ett pågående projekt som heter Future Imperfect.

Färg foto är till salu och svart vitt beror på.
Inte för attjag tror att någon kommer att köpa mina grejor.

C.

Lite bilder från hägningen kommer att ligga uppe ikväll på min hemsida.
Kolla under "ArtwerX"
 
ANNONS