Annons

Vårgårda

Produkter
(logga in för att koppla)

skalmac

Aktiv medlem
Kanske åker en sväng på lördag och kollar på utsällningarna, men det är inte så långt för mig! :) Flyttar till Vårgårda i Januari
 

Bengt H

Aktiv medlem
Jag åker dit imorgon,fredag och stannar till lördag em.

Det har blivit en tradition för mej, trots att det är en bit från Norrköping till Vårgårda.
//Bengt
 

jns

Aktiv medlem
Japp det blir ett besök på Lördag

Har aldrig varit där tidigare så det skall bli spännande. Enligt uppgift skall det gå ett lösa biljett i dörren och de kommer även att sätta in "extraföreställningar" av föreläsningar efter intresse.

//Jens
 

matnyttige

Aktiv medlem
Det blir väl att åka dit, sjunka ner i stolarna o se ett bra bildspel för att sedan plötsligt vakna till då de applåderar fotografen för de fin fina bilderna.
Vårgårda är alltid lika trevligt.
 

Omar

Aktiv medlem
Jag och Carpe Naturum (naturfoto grupp i Malmö) skall åka dit på fredagen och vara där till lördagen.
 

Lex

Aktiv medlem
Jag var där både fredag och lördag och kan varmt rekommendera detta arrangemang till alla som är intresserade av naturfoto. Fina bildvisningar och utställningar, trevliga värdar och trevliga gäster. Suveränt! Topparna bland bildvisningarna, enligt min mening, var Theo Allofs, Hans Strand och Magnus Reneflott. På utställningssidan fanns mycket bra, men speciellt Jan Töves bilder imponerade.
Sammanfattningsvis vill jag bara säga att jag gärna återvänder till Vårgårda!
 

prinsen

Aktiv medlem
vad fick ni göra då?
Jag har aldrig varit på något sådant, så det skulle vara skoj om du beskrev lite.

Adam
 

Lex

Aktiv medlem
Adamlid skrev:
vad fick ni göra då?
Jag har aldrig varit på något sådant, så det skulle vara skoj om du beskrev lite.

Adam
Grejen är den att man på att par dagar får se och träffa flera fotografer av hög internationell klass. Dessa plus flera hundra naturfotointresserade besökare som alla kommit dit för att ta del av allt det som bjuds gör det hela så kul, att ett par dagar få koppla bort allt annat och få ta del av det som man är så intresserad av. Man blir enormt inspirerad. En kick, helt enkelt!
 
ANNONS