Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Broby Grafiska Foto KY - Ni som kom in!

Produkter
(logga in för att koppla)

Prim

Aktiv medlem
javisst...
Nu är man tillbaks hemma i örebro efter 2 svettiga provdagar. Minst sagt!
det var kul att träffa alla, nåja de flesta och jag ser verkligen fram emot en skön tid tillsammans på broby.

Så, så fort ni vet hur det gick så berätta här! är mycket nyfiken och det skulle jhu vara gött att hjälpa varandra med bostäder osv.
 

sattanius

Aktiv medlem
Jag blev nyfiken på vad som hände under dessa två dagarna. Fick ni nån uppgift? Jag hoppade ju av intervjun... Nån som vill berätta?
 

ladyship

Ny medlem
klart

ok, fick precis reda på att jag kom in. jävligt skönt att äntligen få veta! slipper man gå runt och oroa sig..
så ska väl börja det jobbiga letandet efter boende nu.. så vi ses i september! kram emelie
 

Prim

Aktiv medlem
jag kom också in!

jag snackade med sunne bostäder för ett tag sen, och det ser jevligt tjockt ut...! Men jag bopr hos johan som går i nuvarande KY första året i alla fall :) (bara 800:- i hyra varje månad)
 

loopy

Ny medlem
Kan ju skylta med det här också då. Jag blev 3:e reserv o känner mig lagom kass.
Men förhoppningsvis finns det folk som kommer in o tackar nej. Man kan ju hoppas iaf. :)

Och Sven, tack för kommentaren att bilderna var schyssta iaf. :)
 

Maverick

Aktiv medlem
loopy skrev:
Kan ju skylta med det här också då. Jag blev 3:e reserv o känner mig lagom kass.
Men förhoppningsvis finns det folk som kommer in o tackar nej. Man kan ju hoppas iaf. :)

Och Sven, tack för kommentaren att bilderna var schyssta iaf. :)
Då kan du nog räkna bort en plats då jag med största sannolikhet kommer att välja en annan utbildning istället.

Mvh
Maverick
 

Prim

Aktiv medlem
fan du peter jag kom visst in! :D
sådeså!

så om vi ska lita på forumet så har hitils 2 kommit in! fan va folk är kassa på att haka på den här tråden :)
 

loopy

Ny medlem
Wohoo.. kom igen, en till. ;p

Kom ni in på Biskops Arnö båda två (Fredrik och Christian) eller?
Det var väl ni som varit där på provdagar om jag inte minns fel.. grattis i så fall!
 

IIana

Ny medlem
Peter, vi lär dem.. vi har iaf två veckor.

hmr..då måste man bara se till att man kan hyra ut lägenheten under lian.. skitproblem.

ska bli intessant att se vilka som pallar, vill, orkar, och kan flytta till sunne. som för övrigt är ett rövhål. men det ju min högst personliga åsikt.

det är säkert fint på sommarn....
 
ANNONS