Annons

Aktivitet?

Produkter
(logga in för att koppla)

Greve Nickon

Aktiv medlem
Det har varit lite dålig aktivitet nu ett tag. Tyvärr så föll mycket när Mats slutade att engagera sig. Vi har försökt ett par gånger men det har inte blivit så mycket.

Men det är ju upp till oss Lundabor att göra något av det.

Greven
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Tja, jag och Jonathan har träffats ett par gånger och tagit en fika.

i Lund händer det mer när terminerna är i gång...

Chris
 

Danyael_X

Aktiv medlem
alla nationer har mörkrum och en grupp som sköter dem, sedan har ju LTH en fotoförening och sedan finns ju Pictura studenternas konstförening.

Chris
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Ja jag vet att smålands är aktiva och de flesta nationer jag har pratat med säger att de har sina mörkrum kvar och att det är folk som påtar där då och då, det kommer i vågor.

Jag flyttar fö ner till lund nu i början av september och det hade varit kul om man kunde få till en träff.

Ska vi försöka med en träff igen?
Inget seriöst med Diaprjektor, data projar och sånt utan helt enkelt en opretantios kop kaffe (eller en pint med mumma?)

Chris
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Jo men varför inte. Men jag tror att det kan vara en tanke att vänta ett par veckor så att terminen kommer igång, vi kanske kan få med oss ett par novicher också.

Men varför inte sätta ett datum, plats och klockslag redan nu för en kopp kaffe?

Förslag?

Greven
 

epep

Aktiv medlem
Det skulle vara kul om det hade kunnat startas upp något här i lund. Jag håller med om att det inte behöver vara så pretentiöst.
Det finns fotoklubbar i nästan varendaste småhåla i sverige, men vår lilla bondby har inte någon. Det är synd.
 

Danyael_X

Aktiv medlem
tja det händer ju en heldel i september inräknat Valet, novichers förvirrande irrande och bokmässan,

men säg ett datum så kör vi på det, låter som en bra ide...
 

Danyael_X

Aktiv medlem
hepp!

Jag har nu flyttat till lund, så jag är bofast på Smålands i Korpamoen på 3:e våningen =)

HUr har det gått med tankarna kring fototräff?

Chris
 
ANNONS