Annons

Studiofotokurs i Örebro

Produkter
(logga in för att koppla)

Calle

Aktiv medlem
Studiofotokurs i Örebro

Finns det något intresse?

Efter att ha läst om kurserna i Stockholm blev jag lite sugen på något liknande i hemmatrakten (Karlskoga).
Så jag har varit i kontakt med folkuniversitetet i Örebro och de kan ordna en helgkurs om det blir 4-8 pers.

Beskrivning på kursen:
Grundläggande kurs i studiofotografering. Vi arbetar med småbilds- och mellanformatskamera samt studioblixtar. Vi går igenom utrustning, ljuset, svartvitt kontra färg, olika porträttyper och ljussättningar m.m.
Veckodag(ar): Lö,sö
Tid: 1000-1500
Antal veckor: 1
Pris: 795 kr

Om det är någon här som tycker det är en bra ide kan skicka en intresseanmälan till mig (calle_hinderson@hotmail.com) så får vi se om det finns något underlag.
 

lotelo

Aktiv medlem
Kul kul;) Jag ska vara med i sthlm på Tisdag men förhoppningsvis blir man ju aldrig fullärd, och risken att man skulle bli det på tre timmar är väl obefintlig;) Klart jag också vill vara med, bara helgen blir rätt så.
/Lotta
 

lotelo

Aktiv medlem
Givetvis menade jag att jag aldrig tänker bli fullärd och att jag inte tror att någon blir det någonsin. Så visst är det väl som du skriver Roine..
 

Fallan

Aktiv medlem
Kanon ide'....jag är med, även ett ypperligt tillfälle att träffa lite fotointresserade från fotosidan.se

Har skickat intresse anmälan, och ser fram emot att få veta mera.

/ Mvh Fallan
 

Sumpen

Aktiv medlem
Vem blir kursledare? Jag kan vara intresserad beroende på vilken helg det blir och om det blir en kompetent kursledare samt om den inbjuder till mycet såväl teori som praktik (dvs inte 15 personer om en utrustning).

/Erik
 

Walle

Aktiv medlem
Jag är väldigt intresserad..men, bor I sthlm..det skulle ju vara toppen om det finns billig övernattning att tillgå.

Sen så har jag jour varannan helg, så det gäller att helgen passar. Men kan man få reda på datum typ nu så går det att styra till!
 

tager

Aktiv medlem
Calle skrev:
Studiofotokurs i Örebro

Finns det något intresse?

Efter att ha läst om kurserna i Stockholm blev jag lite sugen på något liknande i hemmatrakten (Karlskoga).
Så jag har varit i kontakt med folkuniversitetet i Örebro och de kan ordna en helgkurs om det blir 4-8 pers.

Beskrivning på kursen:
Grundläggande kurs i studiofotografering. Vi arbetar med småbilds- och mellanformatskamera samt studioblixtar. Vi går igenom utrustning, ljuset, svartvitt kontra färg, olika porträttyper och ljussättningar m.m.
Veckodag(ar): Lö,sö
Tid: 1000-1500
Antal veckor: 1
Pris: 795 kr

Om det är någon här som tycker det är en bra ide kan skicka en intresseanmälan till mig (calle_hinderson@hotmail.com) så får vi se om det finns något underlag.
Klart man är intresserad.. Fast priset förbryllar lite, är det en dag 10.00-15.00 eller två dagar?
Är det 795kr för att hålla i kursen eller per person?.. Nog för det låter kul men 795kr för 5 timmar (förmodligen mindre med raster) känns lite väl, iallafall för mig.
 

Calle

Aktiv medlem
Kul att det var ett sånt stort intresse för kursen.
Som jag har fattat det är det 2x5 timmar och det är 795 kr/per.
 

prinsen

Aktiv medlem
2 dagar. hmm.. Hade det inte varit bättre att lägga upp det på en dag, Det skulle ju underlätta för dom som åker långväga
 

Calle

Aktiv medlem
Kursen blir 25-26/1 och det finns några platser kvar. Priset är ändrat till 995 kr.
Folkuniversitetet ser hellst att vi blir minst en per. till, annars finns risken att dom ställer in kursen.
Hör av er /calle
 

Elenor

Aktiv medlem
Avstår tyvärr...

Hej! Hade gärna hängt på, men detta blir innan jag avslutat min medicinomgång så det är omöjligt för mig att säga att det fungerar innan tidigast samma morgon. Tyvärr.
Kramar / Ellen
 
ANNONS