Annons

Creepy!

Produkter
(logga in för att koppla)

Sötsaker

Ny medlem
Det här ät ett foto ur en gammal serie som togs för någon månad sedan. När jag bläddrade igenom serien var det något som fick mig att stelna till. Jag bläddrade tillbaka och hittade denna bild. Det är inget suddigt kort ser jag. Men varför är mitt ansikte skuggat av något som är läskigt likt ett bart kranium? Tro mig om jag hade vetat att jag fifflat med denna hade jag varit lugn - men den här bilden skrämmer skiten ur mig...

Fotat med stativ, det är det som jag tycker är läskigt. Ser ni, det finns en rad andra bilder i den här serien tagna med bara millisekunders avstånd. I en stadig pose, inga ryck från min sida eller liknande. Plus att jag inte uppmärksammat detta innan. Brukar annars sortera ut suddigt eller dylikt material med detsamma. Trots allt är det rätt intressant. Men konstigt liksom...

Vad säger/tycker ni?
 

Bilagor

Makten

Aktiv medlem
Med tanke på att du reggade dig idag och att detta är din första post så tror jag du driver med oss.
 

ulricahdesign

Aktiv medlem
Visa gärna fler bilder tagna vid samma tillfälle så vi får något att jämföra med.
Då blir det enklare att se effekten du påtalar.

mvh. Ulrica
 

Sötsaker

Ny medlem
Det Mark säger stämmer, jag driver inte med någon. Absolut, ska lägga upp ett annat foto ur serien senare, ska ha tenta nu.
 

Sötsaker

Ny medlem
det här var den enda jag kunde hitta?! Men det kanske inte är så viktigt. Konstigt bara eftersom jag inte sett det tidigare och det faktum att jag raderar sudddigt material med det samma..? Nåja, jag får kanske vänja mig vid fotot? Tyckte bara det var underligt.
 

Bilagor

ANNONS