Annons

Biskops arnö - Någon som söker?

Produkter
(logga in för att koppla)

magsnus

Aktiv medlem
Varje år brukar en sådan här tråd dyka upp, förr eller senare. Tänkte göra ett försök att starta den i år...
Blir min tredje gång som sökande. Kankse sista oavsett resultat...
Magnus
 

handbolls_gurun

Avslutat medlemskap
Jopp, jhär har du en till som lanerar att söka. JObbar för fullt med arbetsproverna. Min gata...självporträtt.

hur går det för dig=)?
 

magsnus

Aktiv medlem
jo då! väntar på att bilderna skall komma tillbaka från crimson så att jag kan skicka in dem...
 

Såh

Ny medlem
Här har ni en till sökande :)

Väntar med spänning på svar.
Svar om provdagarna borde väl
dimpa ner om ett par, tre veckor.

Har ni kvalificerat er till just
provdagarna tidigare?

// linda
 

Såh

Ny medlem
Nej, det har jag inte.

Har dock hört och läst en del.
Ska visst vara ett ganska pressat
schema med såväl fotografiska-
som skrivrelaterade uppgifter
(enskilt och i grupp).

Och så en intervju.

Phu. Fick iväg arbetsproverna
sista dagen - var lite stressigt :)
Hade allra svårast för självporträtten.
Hur kände du själv?
 

handbolls_gurun

Avslutat medlemskap
Jo, som vanligt gör man allt i sista stund. NÄ, inte riktigt, men jag hade mycket annat med deadline preics dagar innan så de blev lite tajt. Självporträtten var som du sa svårast, men jag blev väldigt nöjd med mina. Det löste sig sista natten...!
 

Såh

Ny medlem
Kanon :)

Mm, tror att jag satt med proverna
lite för länge - du vet så där att
man nästan sett sig mätt på dem. Hehe.

Men, men - vi får se hur allt går.

Kikade runt lite på din sida, kanonbra!
Är det bredden av motiv och uppdrag du
gillar, eller känner du att det är just
reportage - dokumentär som du vill åt? :)
 

magsnus

Aktiv medlem
har kommit til prov dagarn bada gangerna av mina tidigare forsok. kan saga att schemat ar aningen fullt stundtals... borjar bli lite vervos i min vantan pa svar. hoppas att det kommer snart for om nagon vecka kommer jag att aka till ett litet stalle dar de inte har telefon, internet eller ens el. vil garna veta innan dess...
 

handbolls_gurun

Avslutat medlemskap
Hej. undrar vad du har sett för grejer av mig då? Raderade allt på fotosidan precis, det är inte jag. Eller jo, den del av det, men dte mesta är någonting annat..inte jag, itne längre i alla fall. men tackför komplimangen=)

Var precis på en föreläsning med anders petersen. Åh den mannen...gå och lyssna, tita och prata med honom om ni någon gång får tillfälle.

Han hade ett tiops som jag kan dela med mig av til ler andra. "Vill ni göra någonting stort inom fotografi, eller få uppskattning för det. LÄMNA SVERIGE" Fotografin är i princip död här. Utomlands är det en helt annan sa och status.


Vad tycker ni???


Såh skrev:
Kanon :)

Mm, tror att jag satt med proverna
lite för länge - du vet så där att
man nästan sett sig mätt på dem. Hehe.

Men, men - vi får se hur allt går.

Kikade runt lite på din sida, kanonbra!
Är det bredden av motiv och uppdrag du
gillar, eller känner du att det är just
reportage - dokumentär som du vill åt? :)
 

Maverick

Aktiv medlem
Intressant det anders sa, har varit på föredrag av honom tidigare.

Lycka till allihopa, det borde väl dra ihop sig för antagningsdagar snart.

Puffar lite för att det ska bli fart på tråden :O)

Mvh
Maverick
 

C.H.R.I.S.T.I.A.N

Aktiv medlem
Förra året så var det många som visade sina ansökningsbilder på forumet. Här verkar det inte vara samma intresse. Eller så var det mer folk som hängde på Fotosidan mot vad det gör vid denna omgång.

/ Christian
 

Jonas Lindstedt

Avslutat medlemskap
Vi i åk 1 har startat en bildblogg, där vi lägger in lite blandat från både uppgifter och egna projekt. Kom gärna förbi med en kommentar, den är nystartad så vi behöver lite reaktioner på den för att förbättra den..

http://nordensfotoskola.blogg.se/

Ska bli kul att se er springa omkring som yra höns här på provdagarna också, ta de lugnt bara och var på gott humör så kommer ni säkert in!

Lycka till !

/ jonas
 

Ludvig S

Ny medlem
Jag har som funderingar på att kanske söka nästa år, och som intresserad är bloggen jättebra! Fortsätt med den säger jag.
 

Maverick

Aktiv medlem
Förhoppningsvis är det några till som läser.

Ville bara tacka för alla trevliga pratstunder som jag fått det här veckoslutet.

Lycka till allihopa.

Mvh
Maverick
 

handbolls_gurun

Avslutat medlemskap
Hej.

Kan ni som avar där på provdagarna inte berätta hur det gick till...hur var schemat?

Jag skulle ju vart där, men eftersom att jag flyttar till berli i höst så skall jag ändå inte gå på skolan. Men roligt att veta hur det går till om man söker igen.

Tack! Och lycka till!!!
 
ANNONS