Annons

Vilka var där?/Vilka kom in? Gotlands Fotoskola

Produkter
(logga in för att koppla)

Laziovic

Aktiv medlem
Hej!

Denna tråd är tänkt för alla som var på Antadningsdagarna den 21-22 Maj! Vilka var där? Och senare - Vilka kom in?

Ta tillfället att hålla kontakten med alla (förhoppningsvis blivande klasskamrater!)

//Jonas
 

garfnkl

Medlem
Hej alla! Nu börjar den långa och förmodligen plågsamma och ångestfulla väntan på svar från skolan. Men om vi alla hjälps åt kommer vi förhoppningsvis lyckas undvika panikattacker, depressioner och psykoser. Hurra!

/Peter
 

wagner_100

Medlem
var där med

Hej alla, om det är så att jag missade er. Eller inte hittade er. (kan vara svårt på fotosidan)
Så finns det en gäng bilder på min fotosida-sida från dagarna.

Ha det bra

/Johan
 

01_mL

Medlem
nervositeten kommer krypandes

Jag var där!
och har redan nu börjat bita på naglanra. Vilket landskap folk och skola de var, riktigt, riktigt trevligt!
 

Kalm

Medlem
tjena jag var också där...jobbig vecka väntar oss men sen vet vi:) hade gött allesammans
 

Tray

Medlem
Jag ringde till Gotland idag för att kolla om de var klara med antagningarna. Behövde veta för att kunna planera sommarn med jobb och så. Fick veta att de faktiskt var klara. Och..
JAG KOM IN!
 

garfnkl

Medlem
jag kom dock in på Östra Grevies fotoskola, så det får bli där jag spenderar ett år. Förhoppningsvis inget fel med det :]
Men ändå.. man hade ju velat gå tillsammans med er underbara människor..
 

Laziovic

Aktiv medlem
Jag kom in! Underbart! Tycker lite synd om dig Peter, men chansen finns än. Det kanske är folk som tackar nej... Ring o fråga vilket # reserv du är?
// jonasarneson
 

Hawker

Medlem
Mm, hoppas du blir antagen som reserv eller får det riktigt gött på Östra Grevies annars Peter. Hade varit roligt att gå mer lina asså.. (visst var det du?)
 

garfnkl

Medlem
Otto - Jepp, det var jag med linan :D (jag räknar med att ni investerar i en egen slackline och har uppvisning för mig i slutet av nästa vår. :))

Jag har dränkt sorgen i några koppar kaffe och intalat mig själv att Östra Grevie förmodligen är lika bra som Gotland, och att det säkert finns trevliga människor där också :) och fotoläraren heter Günther! .. det är alltid nåt.

Jag önskar er alla lycka till och hoppas att vi kommer hålla kontakten här på fotosidan.. och så ses vi säkert i framtiden på de högre fotoutbildningarna! :>

(haha, nån mer än jag som tycker att jag är lite väl blödig?)

mvh.
Kapten Krisp
 
ANNONS