Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

KYakademien!

Produkter
(logga in för att koppla)

jolsson

Aktiv medlem
Hej! Jag vill veta om någon har gått på KY akademien (Har reklam här nu!) Utbildningen verkar va precis det jag söker, och jag planerar att söka till våren. Är det någon som har kritik? bra eller dålig! Eller bara mer info!

MVH/Johannes
 

RickardA

Medlem
Tjena.

Tjena Johannes. Såg ditt inlägg om KY-utbildningen. Hittade ditt inlägg just för att jag också sökte svar på samma fråga. Tänkte söka till utbildningen i vår. Va tror du? Man vet ju inte mycket om KY-utbildningar. Jag såg annonsen igår så det blir att fixa ihop nåt lite snabbt =) lycka till!!
 

RickardA

Medlem
har ni fått besked?

tjena! Jaså har ni fått antagningsbesked? när kom det? jag har väntat hela veckan och det har fortfarande inte kommit =( man vill ju veta nu så man kan börja planera. Det blir ju en del att stå i om man kommer in =)
 

jolsson

Aktiv medlem
Jag kom bara till intevu, och sökte inte igän efter...
Vore kul att veta hur det gick om någon kom in! ;-)

Johannes
 
ANNONS