Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Att få tag på billiga bakgrunder/reflexskärmsmaterial..

Produkter
(logga in för att koppla)

Carl Johan

Aktiv medlem
Kom på det att det borde gå bra att använda gamla dia-/overheaddukar som bakgrundsfond eller bara reflexskärm. Det är ju inte så himla billigt, och begagnatmarknaden.... ja.. det annonseras iaf inte ut några här på fotosidan iaf :).

Men vilka är storförbrukare av overheaddukar då? Skolor! Det finns ju en i varje klassrum, och de går ju söner ibland. Jag gick till vaktmästaren och frågade, och han gav mig en med en reva längst upp.

Alltså borde det finns obegränsat antal dugliga bakgrundsfonder a 0:- exkl. en aning besvär. För den som vill... Kanske?
 

pola

Aktiv medlem
bra tips!

Kanske ska tipsa i min tur då.

Man kan med största sannorlikhet få tag i billiga ljusbord via sjukhuset, röntgen avdelningen byter då och då ut deras ljusbord och dessa kasseras. borde duga utmärkt!

Per-Olof Nordin
 
ANNONS