Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Camera RAW 5.0

Produkter
(logga in för att koppla)

m.bucht

Aktiv medlem
Nej det har inte kommit någon 5.0 uppdatering till camera raw, inte vad jag kan hitta i alla fall!
Saken är den att jag så innerligt saknar en uppdatering som kan läsa filer från Nikon D700 àn. Vet någon när uppdatering kan tänkas att komma???

//Mattias
 

Allemyr

Aktiv medlem
Får ju hoppas att det kommer en lätt uppgradering för just D700 snart, känns som Adobe redan skulle fixat det vid det här laget.

Just Camera RAW 4.5 släpptes/uppdaterades för inte alls längesedan, men jag vet inte hur tätt dessa släpps, men stöd för D700 borde väl komma omgående utan en helt ny version av ACR.

Personligen är jag väldigt fäst vid ACR, å gillar den mkt, så får ju hoppas för alla som köpt en sådan drömkamera att det också får möjlighet till det. Annars får man väl hålla sig till Nikon's NX, som inte heller verkar vara fy-skam...
 
ANNONS