Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotoaffär i Chicago
- Trådstartare Kodiak
- Start datum
Kodiak
Aktiv medlem
Tack!
Hittade en hemsida som jag tänkte att jag kunde dela med mig en länk till.
Såg lite dyrare än B&H vid en direkt anblick. Tex Nikon AF 85 mm f/1,8 D kostar $430 där och $395 på B&H.
Problemet är att min budbärare kan med kort varsel hamna i Chicago och då hinns det inte med att skicka till hotellet. Har hört att det ska vara möjligt från B&H annars.
Mvh
Svante
Hittade en hemsida som jag tänkte att jag kunde dela med mig en länk till.
Såg lite dyrare än B&H vid en direkt anblick. Tex Nikon AF 85 mm f/1,8 D kostar $430 där och $395 på B&H.
Problemet är att min budbärare kan med kort varsel hamna i Chicago och då hinns det inte med att skicka till hotellet. Har hört att det ska vara möjligt från B&H annars.
Mvh
Svante
geronimo13
Aktiv medlem
Alla ställen är dyrare än B&H 
pederm
Aktiv medlem
Helix Camera i centrala Chicago
En enorm affär i flera etage. Sök efter deras hemsida. Dom har även mycket begagnat. Jag var där i januari.
Sen finns en mycket bra postorderfirma i Wisconsin som har synnerligen kunnig personal och priser i klass med Adorama, B&H m.fl.
www.badgergraphic.com
Se även www.keh.com för ett stort beg sortiment. Dom ligger i Atlanta men skickar vart du vill på 2 dagar (inom USA)
Lycka till!
En enorm affär i flera etage. Sök efter deras hemsida. Dom har även mycket begagnat. Jag var där i januari.
Sen finns en mycket bra postorderfirma i Wisconsin som har synnerligen kunnig personal och priser i klass med Adorama, B&H m.fl.
www.badgergraphic.com
Se även www.keh.com för ett stort beg sortiment. Dom ligger i Atlanta men skickar vart du vill på 2 dagar (inom USA)
Lycka till!