orisis
Medlem
Min tjejs kompis blev kontaktad av en person som sa sig ligga bakom ett företag som heter silfversand interor och har hemsidan www.silfversand.se Han undrade om tjejens kompis vill vara med som "frontfigur" för deras företag. Han undrade också om hon hade en kompis som kunde ställa upp. Deras tema skulle vara "school-girl"-look.
Vad jag inte förstår är varför ett företag som säljer dyra tavlor och lampor skulle vilja ha modeller i school-girl kläder.
Varför skulle ett "serriöst" företag kontakta en "amatör" modell som inte är ansluten till en modellbyrå?
Jag tycker det är väldigt många frågetecken, bla finns det ingen info. om dem på bolagsverket, inte i det namnet i alla fall.
//DJ
Vad jag inte förstår är varför ett företag som säljer dyra tavlor och lampor skulle vilja ha modeller i school-girl kläder.
Varför skulle ett "serriöst" företag kontakta en "amatör" modell som inte är ansluten till en modellbyrå?
Jag tycker det är väldigt många frågetecken, bla finns det ingen info. om dem på bolagsverket, inte i det namnet i alla fall.
//DJ