Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Ögonmussla alá D2Hs till en D70

Produkter
(logga in för att koppla)

Ventileit

Aktiv medlem
Någon som vet om det går att få tag i och montera en liknande ögonmussla som sitter på D2Hs på en D70?. Fick klämma på en D2Hs hos den lokala fotohandlaren och blev kär i sökaren ... tänkte om man kan efterlikna den "lite" i alla fall?

Gillar inte den 4-kantiga som sitter på D70:n utan jag vill om möjligt ha en rund.

//Danne.

Senast ändrad:
jag har för mig att det år at fixa på nått finurligt sätt men minns inte hur.. sök i forumet, det har diskuterats tidigare.

hur som hellst blir ju inte D70's sökare som D2H's bara för den runda ögonmusslan

Ventileit skrev:
Någon som vet om det går att få tag i och montera en liknande ögonmussla som sitter på D2Hs på en D70?. Fick klämma på en D2Hs hos den lokala fotohandlaren och blev kär i sökaren ... tänkte om man kan efterlikna den "lite" i alla fall?

Gillar inte den 4-kantiga som sitter på D70:n utan jag vill om möjligt ha en rund.

//Danne.

Var det bara sökaren du blev kär i ?

Är det inte lika bra att slå till och köpa en komplett D2Hs istället och bli lika lyckligt kär som jag :)

Kent.

ANNONS
Götaplatsens Foto