Annons

eos 40d

Produkter
(logga in för att koppla)

AFJ

Aktiv medlem
Jag såg en kartong med 40D på Media Markt i Barkarby idag, kollade dock inget pris.
 

Purra

Medlem
som någon sa så sålde scandinavian photo den för 6k (jag lyckades få en.. som är på väg på posten..) men nu verkar det som om de var slut.. fast det sa ju någon redan :)
 

Purra

Medlem
har du fått din än ?? jag beställde iofs i torsdags så den bör dyka upp de närmaste dagarna känns det som..
 

Håkan Bråkan

Aktiv medlem
köp den på fotokungen i paket med en 17l85 för 7 995 kr, då får du den gluggen för bara tvåtusen extra, ett bra erbjudande, det är s k demoex, men troligtvis aldrig använda utifrån de jag sett tidigare.
 

LeffeHP

Aktiv medlem
köp den på fotokungen i paket med en 17l85 för 7 995 kr, då får du den gluggen för bara tvåtusen extra, ett bra erbjudande, det är s k demoex, men troligtvis aldrig använda utifrån de jag sett tidigare.
Jag köpte min 40D demoex från Fotokungen vid jul 2008 för 5995 kr. Vill tillägga att de säljer ut med full garanti, precis som vid nyköp.
/L
 

Purra

Medlem
heheh jag fick faktiskt min idag hade dock glömt bort att jag använt mig av sms avi så jag fick den inte med posten.. tur att man glömmer bort vissa saker .. då förgylls kvällen lite extra...
 
ANNONS