Annons

Pentax Geek Meet #4

jido

Aktiv medlem
Pentax Geekmeet #4

Det verkar som att suget efter ett nytt Geek Meet är stort just nu, så vi kör väl igen, va?

Och som vanligt är syftet flerfaldigt:
  • Träffa andra Pentaxägare
  • Få möjlighet att testa nytt och gammalt prylar ur systemet
  • Fotografera
  • Dricka bärs (Asahi, förstås!)

Vad säger ni om påskveckan, typ 7 eller 8 april?

Jag kommer att ta med en trio Limitedgluggar: DA21, FA43 & FA31.
 
Senast ändrad:

chickenphone

Aktiv medlem
I´m in, om det passar med övriga livspusslet.
Får ta med nåt intressant från väskan, samyang och rysk pannkaka t.ex.
 

Björkhult

Aktiv medlem
Det verkar som att suget efter ett nytt Geek Meet är stort just nu, så vi kör väl igen, va?

Och som vanligt är syftet flerfaldigt:
  • Träffa andra Pentaxägare
  • Få möjlighet att testa nytt och gammalt prylar ur systemet
  • Fotografera
  • Dricka bärs (Asahi, förstås!)

Vad säger ni om påskveckan, typ 7 eller 8 april?

Jag kommer att ta med en trio Limitedgluggar: DA21, FA43 & FA31.
Hej! Bra initiativ! Är jag bara hemma i Sverige, så kan jag den 8e. Återkommer isf.
Mvh Pär
 

quarc

Aktiv medlem
Ja det var ju ett tag sedan sist, bra initiativ Jimmy. Jag borde kunna dyka upp. Jag avvaktar väl som vanligt och tar med några objektiv som inte andra tar med :)

Två bilder från idag tagna med mikroskop (mnen det släpar jag nog inte med mig :)
 

Bilagor

F.Eliasson

Aktiv medlem
...och jag är som vanligt bortrest och kommer missa Geek Meet. Igen. Suck. Se till att dokumentera ordentligt, jag vill ha ett fullständigt reportage!
 

jido

Aktiv medlem
Om ingen invänder kan vi väl spika söndag den 8 april? Och det är Pentax Geekmeet stockholmsregion som står för detta. Ursäkta att jag missade att skriva stad.
 

kis0907

Aktiv medlem
Fanken, så roligt, hade gärna deltagit men.
Kan ni inte ordna nått längre söderut:))
Känns för långt att transportera gluggarna.
Vet ni något om något möte i Småland / Skåne trakten?
//Martin
 

andnils

Aktiv medlem
Ohoj!
Förra mötet var ju väldigt trevligt - familjen har dock växt sen sist, så jag har svårt att komma iväg...
Men ett möte i Småland/Skåne-regionen ligger ju bra till för mig (Växjö). Kanske kan bli ett Pentax Southern Geeks Meet?
 

sebbe_j

Aktiv medlem
Ett Pentax Geek Meet i de lite sydligare delarna av vårt avlånga land skulle vara av intresse! Även jag bor i Växjö.

/Sebbe
 

icehacker

Aktiv medlem
Även jag bor i de södra regionerna och en runda till växjö hade suttit perfekt.
Vi kanske får ordna någonting själva i söder?
 

chickenphone

Aktiv medlem
Hade varit trevligt med lite nördsnack och en fotorunda men jag kommer tyvärr inte loss, så det får bli en annan gång för mig.
/Mvh. Tobias
 

x-country

Aktiv medlem
Jag vill så väldigt gärna på geekmeet men jag sätter mig i bilen och kör söderut först på måndag.
 

jido

Aktiv medlem

Bilagor

quarc

Aktiv medlem
Jag tänkte också föreslå Skansen. Om vädret inte är allt för bra brukar det finnas gott om plats på Gubbhyllan för en fika tillsammans också.
 
ANNONS