AnteVante
Aktiv medlem
Även jag är ute efter en bildskärm och efter att ha läst igenom dom tidigare diskussionerna så skippade jag den jag tidigare tänkt, samsung 226bw.
Jag är dock fortfarande ute efter en 22" wide och vad jag förstår så med pva-panel.
Efter mycket kollande har jag vad jag kan se 2 olika alternativ och dessa torde vara samsung 215T (dock endast en 21")
Och Acer AL2223W
Vad jag förstått av tidigare inlägg så skall 215T vara ett bra köp, men hur är det med ACER?, den ligger trots allt nästan 1500:- billigare
Är samsung värd dom extra pengarna eller kan jag som vardagsredigerare, datorsurfare och ej spelare nöja mig med Acern?
Tacksam för hjälp
Och Acer AL2223W
Vad jag förstått av tidigare inlägg så skall 215T vara ett bra köp, men hur är det med ACER?, den ligger trots allt nästan 1500:- billigare
Är samsung värd dom extra pengarna eller kan jag som vardagsredigerare, datorsurfare och ej spelare nöja mig med Acern?
Tacksam för hjälp