Annons

Album för ca 300-350 bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)

Linis

Avslutat medlemskap
Nu behöver jag verkligen tips!

Gifte mig med min älskade make i Januari och vi har samlat ihop bilder från olika håll från möhippa, svensexa, bröllopet, bröllopresa.
Vi landar då totalt på ca +300st bilder.
Men vart i tusan hittar man album, har varit runt överallt och de största albumen jag hittar är antingen 300bilder eller 500bilder.

Har också tittat lite på att ev. göra en fotobok. Iphoto (i mac) har jätte fina album men det behövs rätt mycket fler blad än det som erbjuds på de flesta ställena. Ska man lägga till blad kostar varje blad ca 10:- st. Lite väl dyrt kanske.

Tips tips tack!!

Ett eller flera, det är svaret..

Hej du kan göra på fler sätt, här kommer 2 förslag.

1. Skaffa två eller tre mindre album. Kan vara trevligare än ett större.

2.Sätt bilderna i ett album för 500 bilder med större mellanrum och spriiiid ut bilderna tillsammans med extramaterial, blommor, servetter, inbjudningskort, kommentarer m.m

Lycka till

Jörgen

2. Smart idé, att jag inte tänkte på det. Jag är ju kvinna *S*.

Frågan är nu vart man kan hitta ett snyggt album som rymmer 500sidor. Det enda 500sidiga albumet jag har hittat är på scandinavianphoto.se och från Henzo.
Lite tråkigt utseénde.

Titta runt på stan?

Kolla igenom lite fotoaffärer / bokhandlare / ramaffärer / clas ohlson.

I Kista galleria hittar Du ett par fotoaffärer, Clas i sjön, en ram/kortbutik, Akademibokhandeln och Tiimari har jag för mig.

Det finns fler alternativ, t.ex handbundna böcker, men det blir kanske lite väl dyrt.

Hoppas att Du hittar vad Du söker.

/Jörgen

Jag har haft liknande bekymmer, om du vill kan jag lägga upp några bilder på mina fotoböcker. De har blivit en hel del... :D

ANNONS
Götaplatsens Foto