Daniel777
Ny medlem
Jo... Det finns ju en intressegrupp som heter det analoga mörkrummet. Men jag undrar om någon skulle vilja starta en intressgrupp som bara heter "Analogt" .. rätt och slätt. En grupp som vänder sig till alla som tycker om att ta analoga bilder, även om man inte själv har plats eller utrustning för ett eget mörkrum. Scannat eller från fotocd, analog systemkamera eller kompact, färg eller B&W skulle inte betyda något i denna grupp, bara att bilden är tagen med en analog kamera.
Jag skulle ju själv kunna starta gruppen, men som heltidsarbetande småbarnspappa så är jag rädd för att mitt engagemang i gruppen skulle bli för bristfälligt för att vara gruppledare.
Så om nån är intresserad av att starta en sådan grupp hade jag gärna ställt mig i kö för att få vara med. Mvh. Daniel.
Jag skulle ju själv kunna starta gruppen, men som heltidsarbetande småbarnspappa så är jag rädd för att mitt engagemang i gruppen skulle bli för bristfälligt för att vara gruppledare.
Så om nån är intresserad av att starta en sådan grupp hade jag gärna ställt mig i kö för att få vara med. Mvh. Daniel.