Annons

behöver låna en reflexskärm

Produkter
(logga in för att koppla)

ErikNygren

Aktiv medlem
Hej!

ska iväg å fota en bil för ett tidningsreportage till veckan och jag tror mig kunna behöva en reflexskärm.. men hinner inte få nån skickad till mig så nu undrar jag om någon här har någon att låna ut nästa vecka. Fotograferingen ska ske på måndag så det är ganska bråttom..

Skulle inte skada om någon kunde låna ut ett cirkulärt Polfilter på 77mm heller..

hör gärna av dig om du har något av det och är villig att låna ut/hyra ut


mobil: 070 585 31 11 svarar mellan 07:00 och 23:00

Håller tummarna
 

Tes

Aktiv medlem
Håller tummarna men har tyvärr ingen reflexskärm att låna ut. Eller polfilter heller för den delen i den diametern, bara uv-filter.

Köpa en kapaskiva? Eller behöver du större, rejälare doningar?
 

Tes

Aktiv medlem
Vita, hyggligt stora (finns i drygt 70x100cm tror jag är största vi använder, kostar ca 250.-/st)lättviktiga (skum eller dyl som mellanskikt) pappskivor, finns i olika tjocklekar, som används för montering på bla.
De har en sida som man kan klistra upp på så den skulle du kunna klä i metallfolie så har du två varianter.

Jag har en sån skiva själv, min är något mindre/fyrkantig och reflekterar gör den! :) Kanske inte helt idealisk att stoppa upp den vita ytan under ögonen på folk.
 

Graylingman

Aktiv medlem
Har heller inget att erbjuda, men såg nåt tips i nån annan tråd om att använda en stor, vit frigolitskiva som reflexskärm. Köps i närmaste byggvaruhus.
 

Tes

Aktiv medlem
doh! dum jag är...
Klart du kunde fått låna den jag har förstås men jag bor i Torsby under semestern och har inga planerade turer till Karlstad riktigt än mig veterligen.
 

ErikNygren

Aktiv medlem
Therese.. jag ska till Torsby denna helgen lördag till söndag.. du kan väll slänga iväg ett sms på lördagen eller söndagen.. skulle gärna vilja låna.. fast iofs.. så ska jag inte tillbaka till torsby förens den 27 Juli igen..
ja du gör som du vill.. mitt mobilnummer är 070 585 31 11

kan man annars köpa en på typ nåt ställe som säljer målerisaker å penslar å tapeter å sånt eller?
 

Tes

Aktiv medlem
Äsch fan, jag fick inte med den från U-a igår kväll. Den tog så stor plats och jag tänkte inte på dig. Förlåååt!

Men du borde hitta sån på typ ett konstnärs/pappersställe eller välja stora frigolitskivor som Anders säger. Det finns ju på byggvaruhus.
 
ANNONS