Annons

Bildspel

Produkter
(logga in för att koppla)
Ursäkta men vad var meningen med detta??

Du inledde denna tråd med "Titta gärna och kom med kritik." Det var precis vad jag gjorde!

Inte fasen har jag väl påstått att du skall använda gammal teknik och att det var bättre förr?

Ursäkta att jag försökte hjälpa till!

Uppenbarligen ingen mening att göra fler inlägg i den här tråden...

Hej!
Jag ber om ursäkt om du tog illa upp av mitt svar. Det var bara en jämförelse med gamla och moderna tider. Jag måste väl också få motivera varför jag gör som jag gör.

1Mvh//Eie

Jag tycker du ska fortsätta att laborera med åkningar, zoomningar, musik mm mm. Det är så man får en känsla för hur det ska fungera. Jag har fixat och trixat med ett antal bildspel och ju mer jag håller på desto mer förstår jag hur andra ser och upplever mina bildspel. Det här är ju inget nytt fenomen. Ju mer man umgås med en företeelse desto mer inblick och känsla får man för grejen.

Testar man inte de olika funktionerna får man ingen förståelse för dem.

Kör på med dina bildspel med alla olika varianter ... jag kollar gärna på bildspelen ... jag vill också lära mig mer och då behöver jag titta på många bildspel. Hör av dig när du lagt ut ett nytt bildspel :)

Hej Ola!
Sent omsider kommer ett svar. Kul att någon fler uppskattar det nya med bildspel (Slideshow) på PC I "begynnelsen" tittade jag på bilder med projektor och filmduk, sedan köpte jag en GAF utrustning, 2 projektorer och övertoningsenhet. En otrolig skillnad i upplevelse av bilder. Numera kör jag enbart med PC. Enkel, snabb visning. Bränner man dessutom DVD så kan man njuta av att se bilderna på TV. Dock, inget går upp mot projektor och filmduk, men fullt njutbart.
Jag har en del bildspel på Youtube om du vill titta. bildKvaliten blir ju inte den bästa och musiken är den som Youtube tillhandahåller.
Jag har betydligt bättre musik på "Originalen", men det är det här med upphovsrätt.
Bilder kanske inte för eliten, men kan vara ett tips hur man plågar gästerna med semesterbilder.

Kolla in http://www.youtube.com/Eies1224

//Eie
Ps Det vore kul att kolla in dina bildspel.Ds

ANNONS
Götaplatsens Foto