Annons

Billig stor kameraväska för endast hembruk?

Produkter
(logga in för att koppla)

perstromgren

Aktiv medlem
Jag har alla mina kameragrejor i en låda i hallen, men känner att jag inte hanterar sakerna med den finess de egentligen förtjänar. Ännu har inget gått sönder, men det kan ju hända en dag.

En lösning på detta vore en stor, gärna ful, rapplig och billig, kameraväska som jag kunde ha stående bakom en dörr att ha prylarna i. Den ska kunna husera ett par kamerahus, 5-6 objektiv och en liten blixt.

Som ni hör är kraven små, så länge prylarna ryms. Det bör helst finnas fack, så att jag inte behöver ha objektiven klädda i påsar, men det kanske gäller alla kameraväskor.

Per.

Varför inte en mindre kabinväska som du inreder med fack gjorda av liggunderlag?

Eller vill du kunna transportera prylarna oxå?

Eller en Pellikan väska som du kan ha med..... Kostar några kronor mer, men finns säkert i begagnat på blocket.

Ah, perfekt! Problemet verkar vara löst!

Jag får pilla litet en kväll med att skära och sedan har jag en väska jag nog inte ens behöver skämmas för!

Tack ni andra också, förstås!

Per.

Det skiljer inte mycket mot Peli. Jag har 4 peli och 2 Clas i sjön. Och hittills är de billiga väskorna lika bra. På lång sikt vet jag inte men då kan man ju köpa en ny :).

ANNONS