Makten
Aktiv medlem
Det finns en ganska störande bugg i bloggfunktionen som snarast bör göras något åt. Ibland, till synes slumpmässigt, så får ord i rubrikerna små bokstäver när man kollar på listade bloggar, trots att rubriken i själva bloggen har en eller flera stora bokstäver. Och då rubriken är mycket viktig för läsintresset så förstör det intrycket rejält. Har jag inlett bloggrubriken med stor bokstav så vill jag att det ska vara stor bokstav när jag ser den listad bland alla andra bloggar.
Konstigt nog verkar det inte vara alla medlemmar som drabbas av detta. Inte heller blir det alltid små bokstäver för min egen del. Vad det beror på vet jag inte, men usla rubriker gillar jag inte, och jag vill verkligen att mina egna dito ska se ut som jag formulerat dem.
Konstigt nog verkar det inte vara alla medlemmar som drabbas av detta. Inte heller blir det alltid små bokstäver för min egen del. Vad det beror på vet jag inte, men usla rubriker gillar jag inte, och jag vill verkligen att mina egna dito ska se ut som jag formulerat dem.