Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon till Nikon

Produkter
(logga in för att koppla)

Artificiell

Aktiv medlem
Som gammal canonist känns det mäkligt att sitta med en D3:a i handen. Är dock säker på mitt val eftersom många tester visar att den slår min 5D:a (och även tilltänka 1Ds3:a) på fingrarna. Men jag har aldrig i mitt liv haft en Nikon och handhavandet och inställningarna känns mycket ovant. Som att börja köra bil i England ungefär :) Har sneglat på instruktionsboken men den är ju lika spännande och utvecklande att läsa som manualen till CS3... Alltså, finns det någon van Nikonanvändare som haft D3:an ett tag och som bor i Stockholm och som tycker att det är trevligt att fika och som gillar att dela med sig av sina färdigheter och tips som skulle vilja träffas och lära mig hantera kameran på ett enkelt men effektivt sätt? Jag står för kaffet och mazarinen ;)
U

Trevligt initiativ. Men tyvärr måste jag tacka nej :)

Kan inte D3 så bra, och är inte tillräckligt bra på kameror heller generellt. Å bor inte i Stockholm.

Men, kan gärna haka på å ut å fota någon gång. Är i 08 ibland.

Jag är väl inte världens bästa men har fotat två månader med D300 nu så jag skulle kunna lära dig en del iallafall =) Bor i sthlm så det är bara att höra av dig.

ANNONS
Götaplatsens Foto