Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Crumpler väskor.
- Trådstartare pixelbild
- Start datum
igsell
Aktiv medlem
Har en "Next Venue" väska och jag är supernöjd med den. Hållbarheten är väl väl tidigt att uttala mig om då den endast är några månader men den är mycket förtroendeingivande.
Den är mycket välstoppad och genomtänkt och rymmer mer än man kan tro.
I övre delen brukar jag ha:
- Nikon F4s med 50mm eller 28-105
- Nikon SB26
- Konika hexar
Och i det "hemliga facket"
- Litet bordsstatv
- Nikon SU-17 (blixtsladd)
- Nikon 80-200/2.8 (med motljuskydd monterat)
- lite film och filter och annat jox
/pär
Den är mycket välstoppad och genomtänkt och rymmer mer än man kan tro.
I övre delen brukar jag ha:
- Nikon F4s med 50mm eller 28-105
- Nikon SB26
- Konika hexar
Och i det "hemliga facket"
- Litet bordsstatv
- Nikon SU-17 (blixtsladd)
- Nikon 80-200/2.8 (med motljuskydd monterat)
- lite film och filter och annat jox
/pär
Joker
Aktiv medlem
Jag har en Glamour och är väldigt nöjd med den. På minussidan är väl det faktum inte helt ergonomisk men den är ju inte heller gjord för vandring. När jag är ute i skogen brukar jag trycka ner den i en vanlig ryggsäck.
På plussidan ligger givetvis den diskreta designen, rymligheten samt att den skyddar utrustningen.
Jag köpte min från just Jessop och det fungerad bra, dock blev det rätt dyrt. Det är lite märkligt att det inte finns en svensk generalagent.
På plussidan ligger givetvis den diskreta designen, rymligheten samt att den skyddar utrustningen.
Jag köpte min från just Jessop och det fungerad bra, dock blev det rätt dyrt. Det är lite märkligt att det inte finns en svensk generalagent.
marco
Aktiv medlem
Macoteket kan fixa Crumpler
Jag beställde min från Macoteket. Dom har inte fotoväskorna i prislistan med tog in en åt mig speciellt (inget chans till avbeställning, men annars som vanligt) när jag frågade efter en.
Dom säljer säkert fler om ni frågar. Jag pratade med en trevlig herre vid namn Johan ([email protected]), kolla med honom så skall ni se...
Hållbarhet, ja, dom verkar rätt stabilit byggda. Svårt att ha sönder tror jag. Men dom är mer snygga än praktiska tycker jag. Men det är ju ack så viktigt
Jag beställde min från Macoteket. Dom har inte fotoväskorna i prislistan med tog in en åt mig speciellt (inget chans till avbeställning, men annars som vanligt) när jag frågade efter en.
Dom säljer säkert fler om ni frågar. Jag pratade med en trevlig herre vid namn Johan ([email protected]), kolla med honom så skall ni se...
Hållbarhet, ja, dom verkar rätt stabilit byggda. Svårt att ha sönder tror jag. Men dom är mer snygga än praktiska tycker jag. Men det är ju ack så viktigt
olofaa
Ny medlem
Har en Wonder Weenie (Crumpler) med kamera-insats.
har bara haft den i ett par månader men den verkar mycket slitstark men framförallt är den snygg och ser inte ut som en kameraväska. lyckas knöka ned 1 SRL,4 obj,Blixt och diverse tillbehör utan problem (men den skulle iof få vara lite större).
Köpte min direkt från Crumpler i tyskland. tog 2 veckor innan den dök upp men annars smärtfritt.
har bara haft den i ett par månader men den verkar mycket slitstark men framförallt är den snygg och ser inte ut som en kameraväska. lyckas knöka ned 1 SRL,4 obj,Blixt och diverse tillbehör utan problem (men den skulle iof få vara lite större).
Köpte min direkt från Crumpler i tyskland. tog 2 veckor innan den dök upp men annars smärtfritt.
Johan A
Aktiv medlem
Kolla www.99mac.com (svensk sajt för Apple-freaks) för oberoende tester av några av deras messenger bags (för bärbara datorer). Kanske kan ge en liten vink. Om du registrerar dig kan du dessutom ställa frågor direkt till Macotekets personal i deras särskilda forum.
pixelbild
Avslutat medlemskap
15 Love väskan såg lite klen ut så det blev en Next Venue från den tyska sajten.
Crumpler.de
/Thomas
Crumpler.de
/Thomas