Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto

Produkter
(logga in för att koppla)

Falumas

Aktiv medlem
Du har rätt i att om de agerat medvetet om bedrägeri så är de inte värda några sympatier. Det håller jag fullständigt med om. Frågan är om de visste vad de gjorde var olagligt och kriminellt. Har de blivit dömda för detta?
Jag vet inte om det gått till domstol, men skatteverket har väl givit dom en saftig räkning. Antar att det är upp till Cyberphoto att ta det till rättegång eller bara betala.
Vad jag har förstått har dom egentligen inte gjort något olagligt, men att varningsklockor borde ha ringt så mycket hos dom att dom inte borde ha gjort affären.
 

Polar300

Aktiv medlem
Det jag köpt från Cyberphoto, för några veckor sedan, har fungerat precis som förr - smooth sailing. Köpte ett begagnat Nikkor 28-300 och det var helt som tidigare, inget konstigt alls. Jag skulle inte oroa mig, det vore klart överdrivet.
/Odd
 
ANNONS