Annons

D-100 laddare PANIK

Produkter
(logga in för att koppla)

Greve Nickon

Aktiv medlem
Hej på er alla!
Finns det någon vänlig själ i Lund med omnejd som kan tänka sig att hyra ut/låna ut en batteriladdare till en Nikon D100 omgående så att jag kan ladda mina batterier. Jag ska plåta en kompis unge i helgen och batterierna är snart slut.

Jag trodde att jag hade den kvar i min lägenhet i Lund men så var icke fallet. Så är det att flytta, inget är där det ska vara.

Svara på diskutionen, maila mig eller ring på 0709-46 07 48. Jag har bil så jag kan åka och hämta om det skulle vara utanför Lund.

MVH
Greven

Hej igen!
Tack till alla som har gått in på diskutionen för att hjälpa till. Tyvärr har ingen hört av sig så jag har ställt in plåtningen, tur att det var en kompis och inte ett "riktigt" jobb.

Greven

Greve Nickon skrev:
Hej igen!
Tack till alla som har gått in på diskutionen för att hjälpa till. Tyvärr har ingen hört av sig så jag har ställt in plåtningen, tur att det var en kompis och inte ett "riktigt" jobb.

Greven

Oj hela 2 timmar och inget svar.....

Det du kunde nämnt för att FÅ svar är att du söker vem som helst med D70, D80, D200, D300 eller D100 då den nyttjar EN-EL3 som strömkälla. Alla som har en sådan kamera har således en laddare som kan passa dina behov.

Prova att söka ut medlemmar i detta område och skicka meddelande via kontakta medlems-funktionen så händer det säkert grejjer.

Mvh

Johan Maxe

Att det var samma laddare för alla de kamrorna visste jag faktiskt inte, jag hade för mig att det var samma på D70 men var inte säker. Och att jag bara väntade två timmar berodde på att jag ville medela familjen i hyffsad tid på kvällen. Jag vågar inte ringa småbarnsföräldrar hur sent som helst och eftersom vi hade planerat att hålla på det mesta av dagen ville jag ge dem chansen att planera om morgondagen.

Och jag har postiva erfarenheter från FS sedan tidigare när man knappt hinner ställa frågan innan man har ett par svar, men nu blev det inte så den här gången.

Observera att jag inte kritiserar någon för att jag inte fick svar, det var helt enkelt inte så att "rätt" person såg det i tid.

Funkar det med laddaren till D200 och du vill köra till Vellinge så är det inga problem att låna en, om det inte är försent.

Greve Nickon skrev:
Hej igen!

Greven
Daniel!
Du får ursäkta, men jag gillar inte tonen i ditt inlägg. Hör man inte av sig inom 2 timmar så är man en skithög och det är vårt fel att du missar jobb. Att du inte kan hålla ordning på dina grejer har ingen betydelse.

---/Thomas

TAO:
Jag ber om ursäkt om du inte gillar "tonen" i inlägget, men det var absolut inte menat så.

Tacket var riktat till de 70 pers som hade kollat innlägget och anledningen till att jag skrev det var menat som ett stopp så att inte folk skulle engagera sig för att hjälpa mig i onödan. Och som sagt var det inget jobb utan en väntjänst.

Tack så mycket Nicro, men jag har bokat om det för att kunna göra det när jag har läget lite lugnare och mer under kontroll.

Greven

ANNONS
Götaplatsens Foto