Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

d80 paketval

Produkter
(logga in för att koppla)

olindskog

Aktiv medlem
Sådär ja
Då har jag kommit så långt at jag bestämt mig för att det är d80 jag vill ha, men för att krångla till det lite ytterligare så håller ju snart varje handlare sig med olika kit eller paket.
Funderingarna kring detta går lite så här,
Jag vill ha ett 18-200VR men då det är lite svårt att få tag i nu, så tänkte jag köpa ett paket med ngt objektiv i och sen kränga iväg det när långzoomen väl är i min hand.

Det jag funderar på just nu är Scandinavian Photos med d80 + 18-70 + 2GB sd-kort + batterigrepp och så en väska

För dyrt för billigt ;-) eller prisvärt?

Någon som sett ngt annat intressant paket någonstans?

Vad får man eg. för ett beg 18-55 resp ett 18-70 när man säljer det?

MVH

Ola G

Jo jag såg det själv, men inte förrän det gått en kvart och då går det tydligen inte att redigera inlägget
Just då tyckte jag att det var lite pretentiöst att vara först med att svara mig själv, men nu så 12995 SEK är Scandinaviums photos pris på paketet som jag pratar om ovan

Tack för ca-priserna Martin

MVH

Ola G

Jag måste säga att det är ett bra pris. Jag köpte det själv i torsdags, men jag bytte upp till ett Ultra II (det är det vanliga som ingår), eftersom de inte hade Extreme III inne. Det gick utan problem.

lite tips
läste att mediamarket i stockholm sålde d80+18-70 billigt i en annan tråd här, (kolla kamera tråden) sd kort 2 gb har jag köpt på netsuperstore för ca 400:-

ANNONS
Götaplatsens Foto