Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Den mest informativa och givande tråden

Produkter
(logga in för att koppla)

BME

Aktiv medlem
Jag läste precis tråden Det går utför med fotosidan.se (http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=53124), som i princip gick ut på att det är för mycket negativa skriverier på Fotosidan.se, i form av klagomål och påhopp osv.

Precis som Mari Paajanen håller jag inte med:
Maa skrev:
Så varför inte starta upp en rolig o inspireraden tråd istället, däe man kan ta fram lite trevliga saker. Typ att fotosidan är en källa med med hur mycket inspiration som hellst...

Mycket bra förslag tycker jag, så därför startar jag den här tråden:
Vilken är den bästa, mest givande, informativa, inspirerande eller trevligaste tråden du har läst här på Fotosidan.se?

Inte ett enda inlägg... det kanske är så att klimatet har bilvit hårt här på Fotosidan. Om man inte har något att klaga på så håller man tyst.

Jag kanske skulle ha föregått med bättre exempel, så här är en av de mest givande trådarna jag har läst på Fotosidan. Jag är lite av ett digitalt ordnings-freak och vill gärna ha optimal ordning och reda bland mina mappar och filer. Jag hade stor beslutsvånda när jag försökte skapa ett system som är perfekt och logiskt organiserat. Även om jag inte tycker att jag har lyckats än, så gav denna tråden mycket bra ideér och synpunkter.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=19319

Fotosidan har fått mig att plocka upp fotografering igen. Jag fotade mycket förr men kom av mig av olika skäl. Bilderna i t ex No Words-trådarna ger mig inspiration.
Jag tycker också att trådarna om scanning av diabilder är intressanta att följa. Jag funderar på att köpa en scanner för att scanna alla mina dior. Det är intressant att ta del av åsikterna i detta ämne.

ANNONS
Götaplatsens Foto