Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Det bästa med att fylla 50 bast !

Produkter
(logga in för att koppla)

Zoso

Aktiv medlem
Jag fick en D200 + batterigrepp i födelsedagspresent av släkt och vänner :)

Härlig kamera är det.......

/kent.

Re: Grattis!

D Nilsson skrev:
ah, det är nästan att man längtar till man fyller 50 då ju ;)

ska du göra dig av med din D2Hs nu då?

Den är redan såld :) Insåg att jag inte behövde den längre då min son slutat köra cross och jag själv helst fotar landskap och natur idag, då passar D200'an bättre eftersom den är mindre och lättare att släpa med sig, samt att den har mer pixlar för stora landskaps utskrifter.

Men det tog imot att sälja den, för det är en underbar kamera, men jag får en A3 skrivare och en ny glugg + annat smått och gott för pengarna, så det svider väl inte så mycket trots allt, men hade jag haft råd så skulle jag behållt den.

/kent.

Grattis Kent !!livet börjar efter 50 sägs det, och med ny kamera så kan det bara bli toppen.........

Kollar man priserna som utgångspunkt måste man nog fylla 90 för att få en 1DsMkII.

Å andra sidan får 20-åringen ingen kul kamera.

Skämt åsido: Grattis Kent!

Photocon skrev:
Kollar man priserna som utgångspunkt måste man nog fylla 90 för att få en 1DsMkII.

Å andra sidan får 20-åringen ingen kul kamera.

Skämt åsido: Grattis Kent!

Tack Lennart, men när man är 90 så orkar man väl inte bära en 1DsMK2 :)

/kent.

Grattis!

Jag fick inte någon kamera när jag fyllde 50 men nu i kväll har jag beställt en D200. Den skall avlösa min D100 har jag tänkt.

He, he... min D200.. var också min "hmm, harkel.. hmpf".. *viskar*..... 50-årspresent

Bästa presenten nånsin

och vilka härliga vänner man har.. som fixar en sådan present :)

ANNONS
Götaplatsens Foto