Annons

Detaljer om nya kameran läckta! Kameran kan förbokas redan nu! (Officiell tråd)

Produkter
(logga in för att koppla)

Arell

Aktiv medlem
Javisst, silikongummi är ett väldigt elastiskt material så det är bara att spänna ut och spänna över hela kamerahuset inklusive ett långt objektiv, batterigrepp och blixtaggregat och man har ett vattensäkrat kamerapaket. Man lämnar helst ytteränden av objektivet i öppningen eftersom de optiska egensklaperna inte är så optimala för silikongummi. Man får bara vara försiktig ifall det är en variant med glidmedel eftersom kameran då kan bli ganska hal att hålla i. Sen är det tveksamt ifall man vill att kameran ska lukta jordgubbar.

I och för sig hade jag för mig att den här nya kameramodellen redan var inte bara vädertätad utan ska tåla 100m vattendjup.
Detta minskar definitivt risken för Osis. Mycket intressant, säskilt i kombination med den tidigare nämnda höga Avis-faktorn.
 

jens_a

Aktiv medlem
Jag är jättenöjd med kameran. Den har ett läge där du kan ta bilden upp till 15 min innan den uppstår.
 

fotobollfoto

Aktiv medlem
Jag är jättenöjd med kameran. Den har ett läge där du kan ta bilden upp till 15 min innan den uppstår.
Så coolt! Det där har jag önskat många gånger. Hittills har jag fått vända mig till PS för att fixa det. Det där måste jag prova. Hette det TBOS, eller? (Take Before Occurance of Subject).
 
ANNONS