Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Diskret fotoväska.
- Trådstartare RG
- Start datum
Måns H
Aktiv medlem
Helt anonymt
Det finns massor av väskor som är avsedda för andra ändamål men funkar för fotogrejor också. Jag har en axelremsväska dryga 30x40 cm som också kan bäras som portfölj.
Den har en stor klaff på framsidan som håller ev blöta hyggligt ute. Som stötskydd la jag in 10 mm skumplastskivor och samma i botten. Valde illgul färg för att svarta kameraprylar ska synas. Har kamera o linser i bomullspåsar, tar lite plats o skyddar mot damm och skav.
Det här är ju inget att klättra i berg med men funkar OK för det mesta och säger absolut inte "kamera". Fick min som PR-present men samma finns ju i t ex väskaffärer.
Det finns massor av väskor som är avsedda för andra ändamål men funkar för fotogrejor också. Jag har en axelremsväska dryga 30x40 cm som också kan bäras som portfölj.
Den har en stor klaff på framsidan som håller ev blöta hyggligt ute. Som stötskydd la jag in 10 mm skumplastskivor och samma i botten. Valde illgul färg för att svarta kameraprylar ska synas. Har kamera o linser i bomullspåsar, tar lite plats o skyddar mot damm och skav.
Det här är ju inget att klättra i berg med men funkar OK för det mesta och säger absolut inte "kamera". Fick min som PR-present men samma finns ju i t ex väskaffärer.
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Inte för diskreta.........
Bovarna kann ju misstänka att det finns 1 mill i cash i den
Vad med en Domus-påse; såkallad Polsk Stresskoffert?
Edit: PS. Jag har prylarna i madrassen.......och madrassen i en Fjällreven-rygga DS
Bovarna kann ju misstänka att det finns 1 mill i cash i den
Vad med en Domus-påse; såkallad Polsk Stresskoffert?
Edit: PS. Jag har prylarna i madrassen.......och madrassen i en Fjällreven-rygga DS
Don Ricardo
Aktiv medlem
Gör en egen!
Köp en ryggsäck på biltema och ett/fler liggunderlag...
Köp en ryggsäck på biltema och ett/fler liggunderlag...
ekemannen
Aktiv medlem
Ta en titt på Kata-ryggsäckar, själv har jag en k-103 :
http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iID=4169398
Jag tror märket går att ta bort. Är annars ganska diskret i alla fall. Klart mycke bättre bärsystem än lowPros i samma storlek (jag får presis rum med 2 kamror och 4 objektiv och en blixt).
/ Erik
http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iID=4169398
Jag tror märket går att ta bort. Är annars ganska diskret i alla fall. Klart mycke bättre bärsystem än lowPros i samma storlek (jag får presis rum med 2 kamror och 4 objektiv och en blixt).
/ Erik
RG
Avslutat medlemskap
Hur stor väska behövs för att få plats med detta ge mig förslag den behöve rinte vara diskret rysggsäck axelrem det kvittar järna en billig. 35-105 kan avvaras
Canon EOS 30D
SanDisk CompactFlash Ultra II 2GB
Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6
Canon EF 35-105 F3.5-4.5
Canon EF-S 18-55 f/3,5-5,6
Canon EF 50mm f/1.8 II
Canon Speedlite 430EX
Canon EOS 30D
SanDisk CompactFlash Ultra II 2GB
Canon EF 80-200mm f/4.5-5.6
Canon EF 35-105 F3.5-4.5
Canon EF-S 18-55 f/3,5-5,6
Canon EF 50mm f/1.8 II
Canon Speedlite 430EX
RG
Avslutat medlemskap
Speedy skrev:
Ett stycke Fjällräven kånken med en Domke insert är fasligt bra att bära runt på. Ett hus + 3 gluggar går tokbra och man får plats med lite film dessutom. Ligger tokbra i botten på ryggsäcken och man har ledigt mer än halva utrymmet kvar till andra saker.
De där insert lät spännande vart får man tag på dom?
AAVERDAL
Aktiv medlem
JAg är toppen nöjd med min DaKine Sequence.
Ser ut som en vanlig sportrygga, skön att bära.
Jag har den när jag åker skidor, vandrar och klättrar. Bra med remmar att spänna fast skidor, stativ, lavinsond, spade, dricka. Och gott om plats inne samt en förvaring som tillåter mig att krasha utan att min kamrea tar stryk.
Ser ut som en vanlig sportrygga, skön att bära.
Jag har den när jag åker skidor, vandrar och klättrar. Bra med remmar att spänna fast skidor, stativ, lavinsond, spade, dricka. Och gott om plats inne samt en förvaring som tillåter mig att krasha utan att min kamrea tar stryk.
Similar threads
- Svar
- 13
- Visningar
- 4 K





