Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Diskussion och diskussion - Vad betyder detta?

Produkter
(logga in för att koppla)

SonnyBoy

Avslutat medlemskap
"du har fått 20 positiva och 0 negativa omdömen om dina kommentarer. Totalt 20 omdömen. Se dina omdömen"
Jag har ännu inte så högt hårfäste att jag begriper vad statistiken ovan betyder. Innebär det att mina omdömen och vid enstaka tillfällen betyg
i sin tur bedöms på något för mig hemligt sätt av mottagaren? Är detta, i så fall, inte att krångla till det onödigt mycket? Textbiten har svällt ut alldeles tillräckligt på den här sidan.

"du har fått 20 positiva och 0 negativa omdömen om dina kommentarer. Totalt 20 omdömen. Se dina omdömen"
Jag har ännu inte så högt hårfäste att jag begriper vad statistiken ovan betyder. Innebär det att mina omdömen och vid enstaka tillfällen betyg
i sin tur bedöms på något för mig hemligt sätt av mottagaren? Är detta, i så fall, inte att krångla till det onödigt mycket? Textbiten har svällt ut alldeles tillräckligt på den här sidan.
På varje kommentar kan man klicka "tummen upp" om man gillar det du skrev, det är det som menas med "omdöme" här - lite begreppsförvirring.

Negativa - "tummen ner" - hade vi förut men det togs bort på allmän begäran, så den textdelen av det där borde iallafall bort.

ANNONS
Götaplatsens Foto