Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

EOS 1Ds II N

Produkter
(logga in för att koppla)
Ser inte bättre ut...

Men det stämmer med det rykte jag hört, att det kommer en liten uppdatering (typ samma som på 1D mk2 N) nu till photokina och att den nya kameran med ny sensor och allt kommer i början av nästa år.. Detta är ett helt obekräftat rykte som jag hört, så ta det med en nypa salt..

Hej

Om en EOS 1Ds II N kommer i höst, tycker jag det verkar lite tidigt att släppa ännu en nästa år. Kanske kommer den med fler MP och nyare hus kosta mycket mer och att det finns en marknad för de båda.

MVH

Omar

Kan det vara logiskt att det finns en manual till en kamera som inte finns på marknaden??
Tycker det verkar konstigt.
Mvh Thomas

solvargen skrev:
Kan det vara logiskt att det finns en manual till en kamera som inte finns på marknaden??
Tycker det verkar konstigt.
Mvh Thomas

Hej

Jag håller med, tycker också det verkar konstigt, så man skall nog ta det med en nypa salt.

MVH

Omar

Ponera att ny version släpps i sinom tid, lär då priserna på de gamla husen sjunka? Intressant för mig som sporaadiskt funderar på att byta upp mig.

/Andreas

ANNONS