l-svan
Aktiv medlem
Jag har just köpt en Metz 54 mz3 till min Eos-3 och upptäckte till min glädje att den stöder FEL. Då jag tidigare hade en T90 med fel så vet jag hur användbart det är specielt i av-mode där man lätt kan justera huvudmotivets exponering (ändra bländaröppning med inmatningsratten) och bakgrundsljus (ändra slutartiden med H/S knapparna).
Det är tunt (tomt) med info i Metzmanualen och inga detaljer angående FEL i av-mode i kameramanualen.
Finns det någon som kan förklara hur man tillämpar ett liknande förfarande med min kamera och blixt, Alternativt om någon skulle kunna tänka sig att fota av eller kopiera sidorna med dessa funktioner i en 550ex manual och maila dessa till mig.
[email protected]
Det är tunt (tomt) med info i Metzmanualen och inga detaljer angående FEL i av-mode i kameramanualen.
Finns det någon som kan förklara hur man tillämpar ett liknande förfarande med min kamera och blixt, Alternativt om någon skulle kunna tänka sig att fota av eller kopiera sidorna med dessa funktioner i en 550ex manual och maila dessa till mig.
[email protected]