Annons

Fina bilar att fota i Göteborg i morgon (110910)

Produkter
(logga in för att koppla)

jakemcbake

Ny medlem
Hej!

Jag har kollat genom mitt arkiv nu och jag ser inte ut att ha några bilder från när du fick ställ i kurvorna i regnet, tyvärr. Men jag har dock en del andra bilder på när den gröna Bowen körs med två passagerare runt banan med registreringsskylten 7H BIL AB.

Det är avståndsbilder, närbilder och kurvtagningar som jag har fångat om det är av intresse.

/ Magnus
Ok ok, tack för att du kollade :) mycket uppskattat! Men inga bilder på förare med röd jacka i gröna X-Bowen?

Jacob
 

Maximus3D

Aktiv medlem
Inga problem :)

Jag kan inte se någon jacka på föraren pga den låga vinkel jag fotade från, men jag ser iaf att hjälmen har en svensk flagga som går över mitten av hjälmen. I den andra bildserien jag har så är det en förare med glasögon och en svart hjälm som det står SHOEI på som kör den gröna Bowen.

Den enda som åkte bil med en röd jacka jag kan se i mitt arkiv är en passagerare i en liten Honda med nummer 28 i fronten. Men det är nog helt fel.. :)

Om du har kontakt med dem andra förarna som var där så får du ju gärna säga till dem att jag och resten av fotograferna har bilder om de är intresserade.

/ Magnus
 

Marteric

Aktiv medlem
Hallå gubbar (och ev. gummor!)

Sjukt fina bilder allihopa! Jag är på jakt efter lite bilder på den gröna KTM X-Bowen som körde i princip HELA dagen! Jag körde den vid fyra tillfällen med röd jacka och kolfiberhjälm, kan det finnas någon som sitter inne med några bilder när jag kör? Fick några sanslösa ställ första gången jag körde, precis när det började regna.

Tacksam för hjälpen! :)

Jacob
Njet....bara svarta jackor utan ställ ;-)
Sorry!
 
ANNONS