Annons

Firefox 3.6 och Fotosidan

Produkter
(logga in för att koppla)

frans

Aktiv medlem
Om jag försöker logga in på Fotosidan med Firefox 3.6 under Windows XP (eller Server 2008) får jag beskedet att jag har fel lösenord.

Loggar jag in med IE med samma lösenord går det bra.

Vad beror detta på?

Firefox 3.6

Sitter själv på en MAC med OS 10.5.8 och har just uppgraderat till Firefox 3.6 utan några problem.

Jag måste helt klart ha missat något i inställningarna. Jag har inte gjort något speciellt, och får hela tiden beskedet att jag har fel lösenord.

Det känns ju ganska underligt.

Jag måste helt klart ha missat något i inställningarna. Jag har inte gjort något speciellt, och får hela tiden beskedet att jag har fel lösenord.

Det känns ju ganska underligt.

Har du lösenord med åäö, speciella tecken eller så? Eller blandat stora/små bokstäver och glömmer skriva dem på rätt sätt kanske?

Jag tror inte det har med webbläsaren att göra.

Har du lösenord med åäö, speciella tecken eller så? Eller blandat stora/små bokstäver och glömmer skriva dem på rätt sätt kanske?

Jag tror inte det har med webbläsaren att göra.

Tja, det är det enda som jag har ändrat, och jag har testat under två operativ, både Windows 2008 Server och Windows XP, och som sagt, det fungerar med IE.

Nu borde ju Firefox klara av att hantera lösenord av alla de slag kan man tycka, annars är ju något allvarligt fel.

Däremot kan de ha någon teckeninställning som felar, även om jag inte riktigt ser varför den skall göra det. Jag har inga svenska tecken i mitt lösenord, så det borde inte vara det heller.

ANNONS
Götaplatsens Foto