Hej.
Jag skriver från Crimson och vill bara förtydliga detta med samfrakt av ordrar så att det inte uppstår något missförstånd och att ingen tror att vi behandlar våra kunder olika, hur länge man än har gjort sina bilder hos oss.
Jag brukar svara på mailen när man frågar om samfrakt att vi har skilda beställnings-tjänster just för att det inte går att skicka stora och små bilder tillsammans, små bilder skulle skada de stora om vi trycker ner i ett rör och stora bilder skulle ingen bli glad om vi viker ihop för att få plats i ett kuvert.
Canvastavlor måste skickas helt separat eftersom vad som helst i förpackningen skulle göra "intryck" i canvasduken i posthanteringen, och det vill ju ingen ha!
Vi abetar just nu med en fotoboks-programvara som vi hoppas ska bli "outstanding"!! Men när vi är klara med den under våren, då ska vi försöka lösa problemet med skilda ordrar, dvs man ska kunna beställa allt i samma session. Även då kommer fraktpriset att anpassas till vad man beställt och hur vi måste skicka bilderna, men man ska inte behöva göra flera ordrar.
Tills dess hoppas jag att ni har överseende med den logistik vi har just nu.
Hoppas Håkan på Crimson.