Annons

FOTO:s hemsida, problem med bilduppladdning.

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Återkommer till FOTOS:s hemsida. Skrev tidigare om problem med inloggning och det skyllde man på något som gjorde att ingen kunde logga in då. Men de som svarade på mitt inlägg hade ju inga problem så vad?

Nu är det problem med bilduppladdning. Det gick fint att skapa ett album och lägga upp en bild. men när jag ska ladda upp fler bilder så är det stört omöjligt. Några bilder kommer inte in. Mejlade igår FOTO:s kundtjänst men har ännu inte fått något svar. Vad jag förstått ska man kunna lägga upp 30 bilder. Någon annan begränsning har jag inte sett. Någon som vet om det inte går att lägga upp mer än en bild per viss tidsperiod. Har jag missat något eller är det strul med hemsidan igen?

Jag provade också att ladda up en gång för inte så länge sedan men det slutade med ett obskyrt felmeddelande. Och forumet funkade klart märkligt, jag fick inte fram första inlägget utan verkade bara se svaren.

Kul kuriosa: jag pratade med en anställd på FOTO, som berättade att det ibland ringer folk dit och frågar varför dom inte kommer in odyl på Fotosidan! Så det är väl OK att diskutera FOTO:s buggar här då, som motvikt :)

ANNONS
Götaplatsens Foto