Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoblogg

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej Kenta,

Underbara, njutningsbara bilder!

Undrar dock hur det är med blogg, har inte riktigt förstått mig på det...

Blogg: Dagbok? Ett forum som gör det möjligt för andra att ta del av det vardagliga livet...?

Vad vill du uppnå med din fotoblogg? Ser hur som helst fram emot att få se flera av dina bilder.

/Naomi

Tack Naomi!

Det var roligt att du gillade bilderna. Det är tur att man gillar att fotografera, då kan man ju även förgylla även ganska gråa och trista dagar som när de bilderna var tagna.

Syftet med bloggen? Tja, jag hade mest tänkt mig att visa upp lite bilder jag tar härifrån Stockholm, miljöer, gatufoto etc. Man kan ju ägna särskilda blogginlägg åt särskilda idéer som beskriva miljöer, händelser eller rena konstverk (hrm, nåja) osv.

Jag har väl inte varit så jätteaktiv på fotosidan.se tidigare, men ser nu att man faktiskt kan skaffa fotoblogg här också om jag uppgraderar medlemsskapet. Så varför inte köra bloggen här istället? Det är ju här fotofolket hänger så det känns helt naturligt. En möjlighet att få feedback, ris och ros.

En Stockholmskoncentrerad blogg kanske, "Real Life Stockholm" med streetfoto, stadsmiljöer, händelser, action osv, kryddat med en del annat som faller i smaken för stunden.

Tack för visat intresse för mina bilder. Har ändå en bit kvar till din klass. Så tack själv för inspirerande bilder!

Kenta

ANNONS
Götaplatsens Foto