Annons

Fotointresserad i Gävle nu på Söndag!!

Produkter
(logga in för att koppla)

the_Rose

Aktiv medlem
Nej det är inte uppmaning till fotograferingsträff, jag uppmanar er att slita er ifrån photoshop och datorskärmarna och komma till kulturkiosken och kolla in min och textilkonstnären Emilie Karlbergs utställning "milleniemålen".

Tack vare allmänhetens efterfrågan har vi lyckats få till stånd en extra öppet dag på helgen av galleriet, nämligen nu på söndag från kl 14. (ordinarie öppettider är typiska erbetstider under vardagar)

info på:
www.kulturkiosken.se
och exempelbilder på:
www.martenkeijser.se (klicka projects och sen millenium goals)


De som vill får sedan ge svidande kritik och eller överösa mig (och Emilie) med beröm i denna tråd.

Om ni har en fråga kan ni också ställa dem här i tråden.

Med vänliga hälsningar
Mårten
 

the_Rose

Aktiv medlem
Lite tråkigt att ingen fotosidanmedlem alls dök upp, jag undrar vad som hade behövts för att locka Gävlebor?...

/M
 

SaraE

Aktiv medlem
Tja.... Personligen hade jag ingen som helst aning. Så därför dök jag inte upp ;-) Sen kan ju det otroligt fina vädret ha ett fi nger med i spelet...

Hoppas det kom lite folk ändå!

(såg rubriken och hoppades att det var nu på söndag, då det inte stod nåt datum. Synd. Hade gärna kommit)
 

the_Rose

Aktiv medlem
Hej!
Ja vädret är ju svårt att konkurera med, helst på våren.


Det dök upp lite folk så det föll inte alls platt, men publikdragningsförmågan för kulturkiosken som galleri har varit förvånansvärt lågt, (kanske inte jätteförvånande med tanke på deras öppettider), jag har alldrig ställt ut i Gävle förut och det finns säkert bättre ställen för mer etablerade konstnärer men men man får väl vad man betalar för och kulturkiosken är ju gratis...


Om du är nyfiken på utställningen och intresserad av musik så kommer vi faktiskt att ställa ut på festivalen Skrik också, den 22a till 23 maj i Sjömanskyrkan, info på: http://www.myspace.com/festivalenskrik Du och alla andra är varmt välkomna dit.


//Mårten
 

Pablom

Aktiv medlem
Ja tiderna på Kulturkiosken är ju vansinniga för oss som fortfarande har ett jobb att gå till, mån-torsd: 12-16. Såg nu i vintras en utställning i tidningen som jag ville gå och se men det gick ju minsann inte pga. tiderna.
 
ANNONS