Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotopapper för albumomslag

Produkter
(logga in för att koppla)

Krigsreporter

Avslutat medlemskap
Har en Canonskriverare som jag brukar skriva ut mina albumomslag på och det fungerar fint. Tidigare har jag alltid gjort så att jag har skrivit ut på vanligt papper och sedan laminerat, men detta är en krånglig och tidskrävande procedur. Nu tänkte jag istället satsa på bra fotopapper och högkvalitetsutskrift. Det fotopapper jag har hemma är ganska glansigt och dessutom är det förbannat irriterande att det står "canon" tryckt på baksidan av fotopappret vilket ger ett oseriöst intryck.

Undrar om någon kan rekommendera något specifikt fotopapper (kanske matt?), utan tryck på baksidan, som håller hög kvalitet och som är hyfsat tjockt så att det håller. Har surfat runt på diverse datorbutiker men det är ju omöjligt att veta.

Tack på förhand!

ANNONS
Götaplatsens Foto