Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fungerar 10D med extreme III korten?
- Trådstartare fenan
- Start datum
fenan
Aktiv medlem
men överföring till dator går snabbare? eller
Det känns som att sitt CF-kort kommer följa med ett tag, och man vet ju inte hur snabba kort som krävs om två år.
Jämfört med ett Ultra II (1gb)kort som är hälften så snabbt så kostar det "bara" 300kr mer ungefär. och det borde väl vara värt det?
Det känns som att sitt CF-kort kommer följa med ett tag, och man vet ju inte hur snabba kort som krävs om två år.
Jämfört med ett Ultra II (1gb)kort som är hälften så snabbt så kostar det "bara" 300kr mer ungefär. och det borde väl vara värt det?
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Jag har ett Extreme III-kort som jag kör i min EOS 10D. Funkar utmärkt. Jag skaffade det eftersom jag gissar att det kortet kommer sitta i 10D'ns efterföljare också. Som Peter skriver; kameran blir inte snabbare, även om jag tycker att det går lite rappare att bläddra mellan bilderna på displayen än vad det gör med t ex en Microdrive. Har dock inte klockat det, så det kan vara önsketänkande... ;o)
Daniel Ahlin
Aktiv medlem
fenan skrev:
men överföring till dator går snabbare? eller
Om två år kommer minneskorten att vara både billigare och snabbare så du behöver inte köpa på dig för framtiden.
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Va!? Har den redan kommit ut?fenan skrev:
jag trodde 20d va eftertädare till 10d :S... med risk för att tappat tråden lite![]()
(jag menar givetvis 10D'ns efterföljare i min väska)