Avander
Ny medlem
Efter att ha jobbat ett tag som fotograf inom modebranchen har jag insett att det hårda klimatet inte är för mig, pga detta hade jag en stund nästan övergivit min dröm om en karriär som fotograf och funderade på att satsa på ridningen till 110% istället, tills jag kom på den geniala lösningen att kombinera mina två passioner i livet, det är ju självklart att jag ska bli hästfotograf! Varför har jag inte tänkt på det tidigare?
Skulle vilja börja min väg som assistent till en hästfotograf, problemet är att jag itne har så stor koll på just hästfotografer och när jag googlar kommer det bara upp unga tjejer på 15-17 år som fotar hästar på kul på sin fritid. Är det någon här som har med koll och kan hjälpa till med lite namn att kolla in? Skulle vara jättetacksam.
Kram Fanny
Skulle vilja börja min väg som assistent till en hästfotograf, problemet är att jag itne har så stor koll på just hästfotografer och när jag googlar kommer det bara upp unga tjejer på 15-17 år som fotar hästar på kul på sin fritid. Är det någon här som har med koll och kan hjälpa till med lite namn att kolla in? Skulle vara jättetacksam.
Kram Fanny