Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hakuba Handstrap

Produkter
(logga in för att koppla)

Ehnvis

Medlem
Hittade en tråd på dgrin.com som fångade mitt intresse. Handstrap for Canon 10d, 20d and 300d.
Någon som vet mer om den eller har testat den? Tänkt köpta batterigreppet till min 300d men då det är dyrt och jag inte kommer ha råd på ett tag så letar jag efter andra lösningar och detta verkar riktigt intressant.

http://www.bhphotovideo.com/bnh/con...968&is=REG&addedTroughType=categoryNavigation

Finns det någon svensk återförsäljare eller ska man beställa från B&H kanske?

Finns det liknande lösningar från andra tillverkare?

Jag har ett sådant.. Till min Nikon D70..

Vet inte om det fins nåogn lokal ÅF. mitt köptes hos BH...

Känslan i detta iförhållande till Canon original med Vertikalgerpp går inte att jämföra.. Canons är MYCKET skönare, Huvudsakligen för att vertikalgreppet gör kameran högre. min hand (som är rätt liten) är för stor för min Canon med Handstrapen så använder man den för länge blir det obekvämt.. Är rädd att sympromet blir ännu värre på en 300D som du har..

Om du vill kan jag ta en bild med min handstrap på min D70 med handen i för att demonstrera vad jag menar...

ANNONS
Götaplatsens Foto