kennycanon
Avslutat medlemskap
Finns det någon information om hur man går tillväga när man lägger in HTML kod på sin profilsida.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon information om hur man går tillväga när man lägger in HTML kod på sin profilsida.
Det var inte mycket till svar. Jag är brons medlem, men frågan var ju hur man gick tillväga inte i från vilken nivå man kunde lägga till egen HTML!
Tacksam för svar)
Mvh
Janne
Jag förstår inte riktigt frågan. För att lägga till HTML skriver man förslagsvis HTML...
Visst skriver man ett HTML men vart ska man sedan placera den? hittar ingen katalog att lägga den i eller på fotosidan. Om man tex vill ändra färg på sin sida bör man ju kunna finna något ställe att placera koden i.
Mvh
Janne
Jag tror nog att du har missförstått vad man kan göra. Det är inte så att du kan knåpa ihop ett dokument med HTML/CSS och dumpa någonstans. Vad man kan göra är att ha lite HTML i t ex presentationen för att få in besöksräknare, bilder, länkar och annat lustifikt. Texten kan förstås också formateras. Du kan inte formatera om hur själva FS ser ut om du hade tänkt dig det...
Okej då har jag fått svar på frågan, och jag har missuppfattat själva HTML kodningen. Trodde man kunde ändra färg på sin sida och text mm, men så var inte fallet alltså.
Tack för svaret.
Mvh
Janne![]()
Jag ska inte säga exakt vad som går att ändra, men det lär vara ganska begränsat eftersom du skriver i t ex rutan för beskrivningen av dig själv. Att man inte kan koka om FS utseende därifrån säger sig självt. Fast du kan ju ändra storlek, färg etc på den text du har i aktuell ruta.
Tack men du behöver inte idiotförklara mig för den här frågan. Klart att jag förstår att min inte kan göra vad man vill på sidan.
Men trodde att det skulle vara möjligt att ändra den vita sidan till, ex svartbakgrund, det hade inte varit att koka om hela FS sida totalt.
Mvh
Janne
Jag föreslår att du tar och vrider ner ditt känslighetsvred några varv om du anser att jag idiotförklarat dig...