Annons

inköpsställe för compactdrive pd70x

Produkter
(logga in för att koppla)

Henrik_L

Aktiv medlem
Jag såg nyss att zebramedia hade semesterstängt till den 26 och jag ska iväg på en resa vecka 27.....nån som vet nåt annat ställe som säljer compactdrive pd70x? gärna oxå minneskost och batterigrepp :)

jag besvarar mina egna inlägg nu :)

jag har ringt runt och inget ställe har varken hyperdriven eller Apacer Share Steno CD311 40GB som jag hittade bra kritik på. nån som har nåt förslag? jag måst hitta på nåt före vecka 27 för då bär de av till öland. :)

bra ide...men det vete fasen vad det där är :) är dom där nåt pålitliga? jag menar 1 bg compactflash ultra 2 kostar ju likadant......det är då fasen att det itne ska gå att få tag på en bärbar enhet :)

Henrik_L skrev:
bra ide...men det vete fasen vad det där är :) är dom där nåt pålitliga? jag menar 1 bg compactflash ultra 2 kostar ju likadant......det är då fasen att det itne ska gå att få tag på en bärbar enhet :)

Vet inte hur kvaliten är alls men jag får ett denna veckan som jag tänkte testa och se, priset är ju helt ok iaf.

Jo det är ju lite surt att tillgången är knapp på backupenheterna. Men det är väl som vanligt att folk som är mer planerande förstör för oss som inte alltid är ute i så god tid.. :)

hehehe näe jag vet. jag hade inte råd innan och nu när jag helt plötsligt fick lite pengar över finns det inget :) jag ska ta dom i örat och skrika väl utvalda ord om efterfrågan och tillgång

ANNONS
Götaplatsens Foto